[AsteriskBrasil] LG - Nortel

Gustavo Cordeiro gustavo em advent.com.br
Sexta Julho 11 16:59:17 BRT 2008

Olá Cido,

  A RFC 2833 agora é obsoleta. Mas enfim, vi no cabeçalho que um dos
autores é da Nortel. Provavelmente o equipamento dela suporta a
recomendação atualizada.

  RFC 4733 Abstract:

   This memo describes how to carry dual-tone multifrequency (DTMF)
   signalling, other tone signals, and telephony events in RTP packets.
   It obsoletes RFC 2833.

   This memo captures and expands upon the basic framework defined in
   RFC 2833, but retains only the most basic event codes.  It sets up an
   IANA registry to which other event code assignments may be added.
   Companion documents add event codes to this registry relating to
   modem, fax, text telephony, and channel-associated signalling events.
   The remainder of the event codes defined in RFC 2833 are
   conditionally reserved in case other documents revive their use.

Sds,
Gustavo Cordeiro
Advent Tecnologia Ltda.
Telefone: 48 3024-9350