[AsteriskBrasil] Nokia N95 + SIP + Video

Daviramos Roussenq Fortunato davi em engeplus.com.br
Quarta Outubro 29 09:15:48 BRST 2008

Entrei em contato com  o Suporte do fring, eles me retornaram o seguinte:

Hello,
Thank you for contacting our support team.

Currently such an option is unavailable.
We are working hard on new versions for our application so please make sure
you check our website regularly for updates.

Please feel free to contact us again, should you have any further queries.
Thank you,
Tom
fring Support

Acho que quando eu conseguir quebrar o porquinho para compra meu N95 8G já
estará disponível.