[AsteriskBrasil] Time Condition.

Sylvio Carlos Jollenbeck sylvio.sdr em gmail.com
Quarta Dezembro 29 17:25:40 BRST 2010

exemplo:

[from-internal]
exten => _MASCARA,1,GotoIfTime(8:30-18:00|*|*|*?from-internal,${EXTEN},4)
exten => _MASCARA,2,Dial(DAHDI/G0/11XXXXXXX,,tTr);
exten => _MASCARA,3,Hangup
exten => _MASCARA,4,Dial(SIP/8000,,tTr);
exten => _MASCARA,5,Hangup

Abs

Sylvio Carlos Jollenbeck Borin