[AsteriskBrasil] Remover o Dahdi

Wendell Silva wendbandeira em gmail.com
Quarta Janeiro 13 08:27:18 BRST 2010

Estou querendo reinstalar, mais primeiro preciso remover, porque quando eu
inicio o asterisk ele não sobe e me retorna no log o seguinte:

[Jan 12 16:00:33] ERROR[3814] asterisk.c: Asterisk has detected a problem
with your DAHDI configuration and will shutdown for your protection.  You
have options:
    1. You only have to compile DAHDI support into Asterisk if you need it.
One option is to recompile without DAHDI support.
    2. You only have to load DAHDI drivers if you want to take advantage of
DAHDI services.  One option is to unload DAHDI modules if you don't need
them.
    3. If you need DAHDI services, you must correctly configure DAHDI.

Estou configurando um FXO da digium X100P interface analogica.

Vocês tem alguma ideia do que seja ?

Att

Wendell Silva Bandeira