[AsteriskBrasil] VOIP SOBRE LINK DE SATÉLITE

Hector Latapiat hlatapiat em chilecommerce.cl
Quarta Julho 7 10:49:21 BRT 2010

Conto para vcÅ›  a esperiencia con Asterisk e link satelital
Foi uma prova que se efetuo  con a Subsecretaria-Telecomunicacao do chile
para verificar a factibilidad  da telefonia ip con pocos recursos
A central se encontraba en Santiago e a estacao movil foi situada a 100Km
no medio da cordillera  da costa

El 2005 usamos un enlace satelital de Eutel-sat  64/up y 256/download
Usamos G729
Asterisk era un PentiumII con 256 de ram
E funciono MUIIITO bem con tres ligacoes simultaneas

http://www.chilecommerce.cl/pomaire/Page.html