[AsteriskBrasil] Discador Voip - WEB

Gian Nicodemus giannicodemus em gmail.com
Segunda Novembro 8 11:09:06 BRST 2010

http://www.zoiper.com/webphone/

â–’â–’â–’â–’ Gian Nicodemus  â–’â–’â–’â–’â–’â–’â–’â–’â–’â–’â–’â–’â–’â–’â–’â–’â–’â–’â–’â–’â–’â–’â–’â–’
â–’â–’â–’â–’â–’â–’â–’â–’â–’â–’â–’â–’â–’â–’â–’ Analista de sistemasâ–’â–’â–’â–’â–’â–’â–’â–’â–’â–’â–’
â–’â–’â–’â–’giannicodemus em gmail.com.br â–’â–’â–’â–’â–’â–’â–’â–’â–’â–’â–’â–’â–’â–’â–’â–’