[AsteriskBrasil] Estrutura

Flavio Miranda flaviormiranda em hotmail.com
Sexta Junho 24 12:21:26 BRT 2011

Maycon,
Você já fez o que sugere a CLI :
The module 'chan_dahdi.so' was notproperly initialized. Before reloading the module, you must run "moduleload chan_dahdi.so
?

Att,

Flavio Roberto Miranda

MSN:flaviormiranda em hotmail.com