[AsteriskBrasil] Estrutura

Leandro Alves thc.leandro em gmail.com
Sábado Junho 25 13:07:15 BRT 2011

Cara,

Seu asterisk esta compilado para usar Dahdi ou Zaptel?

Poste a saída dos comandos:

strings /usr/lib/asterisk/modules/chan_dahdi.so | grep dahdi

strings /usr/lib/asterisk/modules/chan_dahdi.so | grep zaptel

Em 25 de junho de 2011 12:36, Maycon Rodrigo Moreira <mrodrigomana em gmail.com

Att.,

Leandro Alves