[AsteriskBrasil] Ola ,

Jefferson E. Pessoa jefferson em mile.com.br
Quarta Março 9 12:19:58 BRT 2011

Olgun,

   install a Virtual Machine (Ex. http://www.virtualbox.org ) in your OS and
then install Elastix.

   in my opnion, Elastix, is the easyly Asterisk distribuition for
beginners.

   look http://www.youtube.com/watch?v=N-20UaUaLjs , is a tutorial to
install Elastix with virutal machine

--