[AsteriskBrasil] Instalação do Newfies

Leonardo Sena leosud em gmail.com
Quinta Agosto 16 16:24:06 BRT 2012

Mike boa tarde

Estou tentando instalar o newfies segui seu tutorial etou usando a mesma
versão do centos porem quando encerra me apresenta a seguinte mensagem
Internal Server Error

The server encountered an internal error or misconfiguration and was unable
to complete your request.

Please contact the server administrator, root em localhost and inform them of
the time the error occurred, and anything you might have done that may have
caused the error.

More information about this error may be available in the server error log.
Apache/2.2.15 (CentOS) Server at 192.168.159.130 Port 8008

ja tentei diversas vezes poderia me informar se ainda existe algum arquivo
que deva ser configurado

at.