[AsteriskBrasil] A2billing: Não atualiza automaticamente o arquivo additional_a2billing_sip.conf

Alclicio Vieira alclicio em gmail.com
Domingo Fevereiro 26 01:36:24 BRT 2012

Use Realtimeuse_realtimeYesif Disabled, it will generate the config files
and offer an option to reload asterisk after an update on the Voip settings
global

Esté como yes!