[AsteriskBrasil] [Spam] Re: dahdi + answer lento

A.B.Delphini™ ViaReal Telecom angelo.ti em viareal.com.br
Quinta Julho 4 14:49:15 BRT 2013

Qual ATA ??

--
Angelo Delphini | ViaReal Telecom | Telecommunications Manager
Telf: 55 (31) 3769 2039 | Móvel: 55 (31) 8634 0143 | www.viareal.com.br

 <http://br.linkedin.com/in/delphini>