[AsteriskBrasil] Fwd: [asterisk-dev] Asterisk 12.0.0-alpha1 Now Available!

Sylvio Jollenbeck sylvio.jollenbeck em gmail.com
Segunda Setembro 2 12:53:58 BRT 2013

https://wiki.asterisk.org/wiki/download/attachments/19005471/Asterisk-Admin-Guide-12.pdf

>>> http://www.alexandrealencar.net/
>>> http://www.alexandrealencar.com