[AsteriskBrasil] RES: Elastix em Mini PC

Jerson Luiz de Paula Júnior jersonjunior em bsd.com.br
Domingo Agosto 24 20:56:58 BRT 2014

*Cubietruck:*

*Obs:* Não possui distro Elastix.
Compatibilidade: Asterisk 1.8, 10,11,12 e 13.

*Testes realizados:*

Asterisk 11.X
1 Ata 4 Portas FXO: Grandstream
10 ramais SIP
16 Ligações simultaneas com Modens Huawei E1553
Sistemas Operacionais utilizados: Fedora 30 e Debian Wheezy.
1 Régua USB 16 portas USB 2.0 com 2 fontes de alimentação de 5V 3A.

*Sistemas Operacionais Suportados:*
http://dl.cubieboard.org/software/a20-cubietruck/

*Especificações Técnicas:*

   - AllWinnerTech SOC A20,ARM® Cortex™-A7 Dual-Core,ARM® Mali400 MP2
   Complies with OpenGL ES 2.0/1.1
   - 1GB/2GB DDR3 at 480MHz
   - HDMI&VGA 1080P display output on-board with ESD protectors
   - RTL8211E 10M/100M/1G Ethernet PHY
   - Wifi+BT wireless connection with antenna on-board BCM AP6210
   - SATA 2.0 interface support 2.5’ HDD,(for 3.5’ HDD, only need another
   12V power input)
   - Storage solution:NAND+MicroSD or TSD+ MicroSD or 2*MicroSD
   - 2 x USB HOST,1 x OTG,1 x SPDIF,1 x IR,4 x LEDs,1 Headphone,3 x Keys
   - Power:DC5V @ 2.5A with HDD,support Li-battery & RTC
   - 54 extended pins including I2S, I2C, SPI, CVBS, LRADC x2,UART, PS2,
   PWMx2, TS/CSI, IRDA, LINEIN&FMIN&MICIN, TVINx4 with 2.0 pitch connectors
   - PCB size:11cm *8cm*1.4mm,very suitable for installing a 2.5’ HDD
   - Pre-installed Android 4.2.2 with full functionalities
   - 8GB NAND Memória On-board

*Aonde Encontrar:*
http://www.lojamundi.com.br/cubietruck-cubieboard-3.html#.U_p5AvldVPM