[AsteriskBrasil] Asterisk Mudo

Roberto Carlos Batatinha batatinharc em gmail.com
Quarta Março 18 12:02:02 BRT 2015

Luciano, bom dia!

Resultado:
Attempting to test a timer with 50 ticks per second.
Using the 'timerfd' timing module for this test.
It has been 1000 milliseconds, and we got 50 timer ticks

No dia 18 de março de 2015 às 08:14, Luciano Alves Barroso <