Re: [AsteriskBrasil] �

Alexandre Cavalcante Alencar alexandre.alencar em gmail.com
Terça Julho 4 09:43:41 BRT 2006

Olá,

Isto só não é válido para os IP 30X, ao menos como descrito no manual
de administração da Polycom, disponível em [1]. Se realmente existe
uma forma de trocar o idioma dos IP 301, ficarei muito feliz, tenho 20
deles aqui :)

Hoje vou está instalando o SIP 1.6.6 e o BootROM novo, quem sabe isto
não seja possível nesta nova versão.

---
3.5.1 Multilingual User Interface

All phones except SoundPoint(r) IP 300 and 301 have multilingual user
interfaces. The
System Administrator or the user can choose the language. Support for
major western
European languages is included and additional languages can be easily
added. Support
for Asian languages (Chinese, Japanese, and Korean) is also included
but will render only on the SoundPoint(r) IP 600's and 601's and
SoundStation(r) IP 4000's higher resolution displays.
---

Polycom SoundPoint IP / SoundStation IP Admin Guide - SIP 1.6.x
[1] http://www.polycom.com/common/pw_item_show_doc/1,1276,4922,00.pdf

Ats,

--
|       Alexandre Cavalcante Alencar (Skarmeth)      |