[AsteriskBrasil] Executar script dentro da função DIAL

Muriel Arneiro murielmartins em gmail.com
Sexta Julho 3 17:02:04 BRT 2009

Rodrigo, dá pra usar a opcao:

*M(**x**)*: Executes the macro (x) upon connect of the call (i.e. when the
called party answers). IMPORTANT - The CDR 'billsecs' field is set to zero
if the callee answers the call, but hangs up whilst the macro is still

http://www.voip-info.org/wiki/view/Asterisk+cmd+Dial

Quando o canal atender, ele executa a macro que vc definir...ai  vc consegue
chamar o teu agi ;)

--
Muriel Arneiro
"Learn more, Do more, Grow more!"