[AsteriskBrasil] Asterisk e OpenR2

Helio Coelho Junior heliocoelhojr em gmail.com
Segunda Março 23 21:21:34 BRT 2009

Ola Nivaldo:

  Obrigado !

  Segue:

| Wanpipe Hardware Probe Info |
1 . AFT-A102-SH : SLOT=0 : BUS=1 : IRQ=5 : CPU=A : PORT=1 : HWEC=0 : V=33
2 . AFT-A102-SH : SLOT=0 : BUS=1 : IRQ=5 : CPU=A : PORT=2 : HWEC=0 : V=33

Card Cnt: A101-2=1

[]'s
Helio

George Burns  - "Don't stay in bed, unless you can make money in bed."