[AsteriskBrasil] Dial + Redundância

Sylvio Carlos Jollenbeck sylvio.sdr em gmail.com
Terça Janeiro 4 11:37:17 BRST 2011

Leonardo

Testa ai.....

exten => _[6-9]XXXXXXX,1,Dial(Khomp/G0/${EXTEN},,tTr)
exten => _[6-9]XXXXXXX,n,GotoIf($["${DIALSTATUS}" != "ANSWER"]?RED:HANG)
exten => _[6-9]XXXXXXX,n(RED),Dial(SIP/TRUNK/${EXTEN},,tTr)
exten => _[6-9]XXXXXXX,n(HANG),Busy(3)
exten => _[6-9]XXXXXXX,n,Hangup

Abs

Sylvio Carlos Jollenbeck Borin