[AsteriskBrasil] chan_dongle E303

Otavio Asterisk otavioasterisk em gmail.com
Sexta Junho 7 08:12:56 BRT 2013

Tive esse problema com o e160. Realizei o procedimento abaixo e solucionou.

sudo apt-get install git

Install linux kernel headers for version of your kernel

sudo apt-get install linux-headers-2.6.35-22

Install sources of kmod-huawei-voice

cd /usr/src
git clone git://github.com/Novax/kmod-huawei-voice.git

Build kernel module

cd kmod-huawei-voice
make

Install module (not fully yet)